Prin implementarea unui proces de semnare electronică, vei asigura un flux administrativ eficient și o reducere a costurilor de tipărire și arhivare.
Cabinetele medicale se confruntă zilnic cu multe documente care trebuie semnate de către pacient: Chestionare, Acorduri, Planuri de tratament, GDPR, etc. Accesul la datele pacientului trebuie să fie securizată, ușor accesibilă, arhivată pentru mai mulți ani și să respecte reglementările juridice în vigoare.
Considerăm că dispozitivele prezentate mai jos, sunt cele mai bune alegeri pentru a fi implementate cu Evolvo. Sunt proiectate și dezvoltate să ofere senzația clasică a unui stilou sau pix cu cerneală.
Sunt dispozitive fiabile, garantează un raport cost / calitate real și o rentabilitate a investițiilor într-un an.
Cere DEMO gratuit
Sună acum la +40 365 441 611 sau completează formularul online aici pentru a cere un DEMO gratuit. Eventual trimite-ne un email la info@evolvo.ro și colegii noștri te vor contacta în cel mai scurt timp posibil.