Experiența pacienților la Evolvo: De la priorități la performanță
Pacienți
18 iul. 2023
Experiența pacienților la Evolvo: De la priorități la performanță
Prioritatea ta supremă este să oferi o experiență excelentă pacienților. Asta înseamnă să oferi îngrijire și tratament de calitate și să te asiguri că întreaga călătorie a pacientului, de la programarea programării, la vizită și, în cele din urmă, la facturare și plată, decurge fără probleme și eficient. În industria serviciilor medicale, nu este suficient să fii doar un medic excelent. Serviciul pentru clienți este esențial pentru reținerea pacienților și creșterea practicii.
O scurtă istorie a serviciului pentru clienți
În era internetului, am asistat la apariția e-mailului, mesageriei instantanee și a chat-ului. Companiile au dezvoltat software-uri de asistență pentru clienți, oferind soluții bazate pe Cloud. Tehnologia a ușurat viața noastră, dar este important să nu depindem prea mult de ea și să investim suficient în oferirea unui nivel înalt de serviciu pentru clienți.
Experiența clienților este o prioritată majoră?
Experiența clienților include crearea unei experiențe personalizate și omnicanal, construirea de relații de durată și furnizarea de soluții digitale convenabile. De asemenea, înseamnă concentrarea pe angajați, deoarece membrii echipei implicați sunt mai eficienți și oferă un suport general mai bun. Nu este suficient ca companiile să spună că oferă un serviciu excelent pentru clienți; trebuie să investească în procesele și oamenii lor.
Același lucru este valabil și pentru medicii și, în cazul nostru, pentru Evolvo care deservește industria medicală.
Facerea serviciului pentru clienți centrală în afacerea noastră este esențială pentru a câștiga loialitatea și a asigura creșterea.
Cum se relaționează serviciul pentru clienți cu programul Evolo ca serviciu?
La Evolvo, furnizăm software-ul nostru stomatologic online prin intermediul modelului SAAS (Software As A Service). Găzduim datele cabinetelor dentare, oferim actualizări continue ale software-ului și le punem la dispoziție clienților noștri în orice moment și oriunde au o conexiune la internet. Având o singură versiune a software-ului nostru, investim toate resursele noastre în dezvoltarea și îmbunătățirea acestei platforme unice. Specialiștii noștri pot vedea în timp real problemele cu care se confruntă o practică, astfel, putem oferi asistență rapidă, ceea ce reprezintă un avantaj semnificativ pentru practicile aglomerate.
Viteza contează
Echipa noastră de suport răspunde la telefon în mai puțin de un minut, iar în medie, rezolvăm problema în opt minute. Menținem aceste standarde pentru a asigura un serviciu excelent pentru clienți. Clienții noștri ne pot contacta în timpul programului de lucru, știind că nu îi vom întrerupe, spre deosebire de practicile care utilizează software-uri de management al practicii bazate pe servere. Acestea trebuie să aștepte disponibilitatea consultanților IT sau să rezolve problemele după programul de lucru. La Evolvo, investim într-un suport de calitate pentru a utiliza responsabil taxele de abonament ale clienților noștri. În plus față de suportul telefonic, oferim prezentări online ale programului nostru medical Evolvo, pentru a putea fi contactați în cel mai convenabil mod pentru clienții noștri.
La Evolvo, credem că investiția în serviciul pentru clienți este o investiție în clienții noștri. În industria noastră, calitatea software-ului este la fel de importantă precum calitatea serviciului pe care o oferim.