Secretul unei comunicări eficiente cu pacienții
My med
12 iun. 2019
Cum să comunici eficient cu pacienții tăi? Ai crezut că este un secret? NU este. Cu ajutorul sistemului de administrație și management medical EVOLVO și aplicației mobile MyMed adresată pacienților, comunicarea profesională cu pacienți este în mâna ta! Acum poți oferi pacienților o aplicație mobilă MyMed (disponibilă pe iPhone şi Android), cartea ta de vizită pe telefonul lor, care este o unealtă de management profesională pentru cabinetul tău, și te ajută să fii mereu aproape de pacienţi. Aplicația mobilă MyMed pe telefonul pacienților Este o concepție relativ nouă în știința medicinii, fiind o formă de informare disponibilă datorită existenței tehnologiei smartphone-urilor. Având această aplicație pe telefonul lor personal, pacienții au confortul de a solicita o programare de acasă sau detalii medicale personale. Posibilitatea de a fi conectat permanent la medicul său fără a fi nevoit să se deplaseze personal în cabinet. Avantajul sistemului EVOLVO şi al aplicaţiei MyMed Pe lângă conectivitate și modul de lucru eficient în sistemul de management EVOLVO, noi credem că un avantaj important este posibilitatea de comunicare cu pacienți. Notificările gen push sunt mesaje trimise direct pe telefonul mobil al pacienţilor prin aplicaţia MyMed. Dacă pacientul tău este un utilizator al aplicaţiei cabinetului tău, va primi notificările push pentru serviciile tale oferite, rechemare la control periodic, înștiințări înainte de programare, diferite promoții sau orice altă informație relevantă oferită de tine. Tu, ca administrator al aplicației, ai posibilitatea de a alege ce dorești să publici pacienților tăi. MyMed poate fi „miniwebsite-ul” cabinetului tău, disponibil permanent pe telefonul pacientului tău, astfel devenind o aplicație inteligentă, capabil de informare şi loializare. Fii acolo unde sunt pacienții tăi! Aplicația reprezintă brandul tău! Ce va vedea pacientul în aplicaţia MyMed? Pagina principală oferă diferite informaţii generale despre cabinet, cum ar fi echipa, date de contact şi orarul. În meniu sunt disponibile pagini după preferinţele tale, cum ar fi: Ştiri – cele mai noi informaţii despre cabinetul tău, oferte/promoții existente, descrieri ale serviciilor pe care le dorești evidențiate. pregătirea, experiența și dedicarea echipei medicale. Echipa noastră – pe această pagină poți descrie pregătirea, experiența și dedicarea echipei tale medicale. Astfel totul devine mai personal pentru pacienţii tăi! Servicii oferite – acest meniu conţine lista de preț al cabinetului. Submeniul, personalizat pacientului utilizator: Solicită programare – pacientul tău poate solicita o programare nouă direct din aplicația aflată pe telefonul lui mobil, fără a mai aștepta la telefon zeci de minute sau a pierde timp deplasându-se la cabinet, astfel devine mai fidelizat şi mai respectuos. Programări – aici pacientul poate să-și vizualizeze propriile programări, atât cele din trecut cât şi cele din viitor. Tratamente - este pagina care oferă pacientului detaliile medicale personale, informaţii despre tratamentele și serviciile deja efectuate sau despre planurilor de tratament propuse. Mesaje – Această funcţie poate prelua în totalitate sarcina notificărilor prin E-mail sau SMS şi este una dintre cele mai importante meniuri ale aplicaţiei. Aici poate primi înştiinţări, notificări sau informaţii relevante împărtăşite de cabinet. MyMed te ajută să fii mai aproape de pacienții tăi! Cere prezentare Folosește aplicațiile noastre