Rechemare la control periodic
Programări
21 mar. 2019
De ce lipsește din fruntea acestei liste rechemarea la control periodic? Art. 1 - Rechemarea la control periodic, nu doar ca o "simplă vizită la medic"! Rechemarea la control periodic ar trebui să fie activitatea de bază pentru susținerea afacerii. De ce? Pentru că un sistem ReCall este factorul vital în existența unui cabinet medical. Experți în managementul medical estimează că 70% din venituri pot rezulta de la pacienții rechemați la control periodic. Majoritatea celor care lucrează într-un cabinet medical, nu sunt conștienți de acest lucru.
Este important să ai un personal care gândește din perspectiva afacerii tale şi crează legătură stabilă între pacienți şi medic. Cu o experiență lungă în domeniul managementului medical, încă ne mirăm de faptul, că astăzi mai există cabinete fără un sistem dedicat pentru rechemarea pacienților la control periodic. La tine cine se ocupă de această evidenţă? Cum realizezi rechemarea la control periodic? Le scrii pe un bilețel când pleacă de la consultație? Aștepți ca pacienții să sune? Sau nu faci deloc așa ceva? Ajută-ţi pacienții să recunoască valoarea Ai un membru al echipei care răspunde de fluxul pacienților, de rechemarea lor pentru control periodic? Este această persoană responsabilă pentru eficienţa în comunicarea cu pacientul? Ai posibilitatea să monitorizezi timpul neprogramat din agenda medicului?
Este foarte important să analizezi eficienta, în caz contrar înseamnă ca valoarea ta nu se regăsește în programări. Ce poți face pentru a te asigura că un sistem de ReCall are grijă de pacienții tăi? Angajații nu pot realiza sarcini pentru care nu au fost învățați. Acele cabinete care se respectă, ar trebui să dețină un program de management cu funcționalitatea de ReCall implementat. Odată ce ai înregistrat un pacient cu un tratament, un program de management îi va recomanda periodic un control şi nu va uita de el. Oamenii sunt ocupați, uită de programarea lor şi perioada în care ar trebui să revină la control. Dacă nu ar fi așa, ar fi o lume perfectă şi nu ai avea nevoie de un sistem de ReCall.
Este important să nu neglijezi utilizarea unui sistem de management şi să nu consideri că un control periodic este mai mult decât o simplă igienizare. Cere prezentare Art. 2 - Evolvo, ușor de învățat, ușor de utilizat Cât de util este modul în care astăzi administrezi cabinetul tău? Ținând cont de sarcinile zilnice, chiar şi o zi “normală” poate fi dificilă și stresantă, însă ai la dispoziție şi alte opțiuni de luat în considerare: Cât timp necesită instruirea unui nou angajat pentru efectuarea sarcinilor de asistenţă medicală şi recepție? Evolvo, odată implementat este o platformă suficient de simplă şi intuitivă pentru a fi utilizat de toți angajații noi, chiar şi după o instruire minimă. Evolvo are o structură bine construită, gândit ca utilizatorul să-l folosească rapid, ușor şi atât de eficient pe cât posibil. Poți uita de dosare, în care dacă vrei să găsești ceva îți ia foarte mult timp. “Timpul înseamnă bani” Dacă personalul tău s-a blocat, ce resurse ai la dispoziție pentru ai oferi un ajutor? Astăzi echipa Evolvo oferă cel mai rapid suport tehnic. Stăm la dispoziția utilizatorilor prin email, Remote control, telefonic sau via e-mail. Cât durează ca un specialist să rezolve problemele apărute? Ne suni și stabilim o oră pentru o sesiune Online. Vei vorbi cu un om real și capabil. Știm că timpul tău este valoros, așa că suntem foarte conștienți de orice moment în care trebuie să aștepți și încercăm să răspundem la întrebarea ta cât mai repede posibil. Noi nu vindem un server sau un program pe CD, după care să ne facem dispăruți. Ne gândim la tine ca la un partener. După activare, implementare şi instruire, vrem să te ajutăm în continuare. Iți stăm la dispoziție cu un suport tehnic şi cu o nouă instruire, pentru ca tu să poți folosi Evolvo la capacitatea lui maximă. Pentru a afla mai multe despre Evolvo, solicită astăzi un demo gratuit! Cere prezentare Folosește aplicațiile noastre
Este important să ai un personal care gândește din perspectiva afacerii tale şi crează legătură stabilă între pacienți şi medic. Cu o experiență lungă în domeniul managementului medical, încă ne mirăm de faptul, că astăzi mai există cabinete fără un sistem dedicat pentru rechemarea pacienților la control periodic. La tine cine se ocupă de această evidenţă? Cum realizezi rechemarea la control periodic? Le scrii pe un bilețel când pleacă de la consultație? Aștepți ca pacienții să sune? Sau nu faci deloc așa ceva? Ajută-ţi pacienții să recunoască valoarea Ai un membru al echipei care răspunde de fluxul pacienților, de rechemarea lor pentru control periodic? Este această persoană responsabilă pentru eficienţa în comunicarea cu pacientul? Ai posibilitatea să monitorizezi timpul neprogramat din agenda medicului?
Este foarte important să analizezi eficienta, în caz contrar înseamnă ca valoarea ta nu se regăsește în programări. Ce poți face pentru a te asigura că un sistem de ReCall are grijă de pacienții tăi? Angajații nu pot realiza sarcini pentru care nu au fost învățați. Acele cabinete care se respectă, ar trebui să dețină un program de management cu funcționalitatea de ReCall implementat. Odată ce ai înregistrat un pacient cu un tratament, un program de management îi va recomanda periodic un control şi nu va uita de el. Oamenii sunt ocupați, uită de programarea lor şi perioada în care ar trebui să revină la control. Dacă nu ar fi așa, ar fi o lume perfectă şi nu ai avea nevoie de un sistem de ReCall.
Este important să nu neglijezi utilizarea unui sistem de management şi să nu consideri că un control periodic este mai mult decât o simplă igienizare. Cere prezentare Art. 2 - Evolvo, ușor de învățat, ușor de utilizat Cât de util este modul în care astăzi administrezi cabinetul tău? Ținând cont de sarcinile zilnice, chiar şi o zi “normală” poate fi dificilă și stresantă, însă ai la dispoziție şi alte opțiuni de luat în considerare: Cât timp necesită instruirea unui nou angajat pentru efectuarea sarcinilor de asistenţă medicală şi recepție? Evolvo, odată implementat este o platformă suficient de simplă şi intuitivă pentru a fi utilizat de toți angajații noi, chiar şi după o instruire minimă. Evolvo are o structură bine construită, gândit ca utilizatorul să-l folosească rapid, ușor şi atât de eficient pe cât posibil. Poți uita de dosare, în care dacă vrei să găsești ceva îți ia foarte mult timp. “Timpul înseamnă bani” Dacă personalul tău s-a blocat, ce resurse ai la dispoziție pentru ai oferi un ajutor? Astăzi echipa Evolvo oferă cel mai rapid suport tehnic. Stăm la dispoziția utilizatorilor prin email, Remote control, telefonic sau via e-mail. Cât durează ca un specialist să rezolve problemele apărute? Ne suni și stabilim o oră pentru o sesiune Online. Vei vorbi cu un om real și capabil. Știm că timpul tău este valoros, așa că suntem foarte conștienți de orice moment în care trebuie să aștepți și încercăm să răspundem la întrebarea ta cât mai repede posibil. Noi nu vindem un server sau un program pe CD, după care să ne facem dispăruți. Ne gândim la tine ca la un partener. După activare, implementare şi instruire, vrem să te ajutăm în continuare. Iți stăm la dispoziție cu un suport tehnic şi cu o nouă instruire, pentru ca tu să poți folosi Evolvo la capacitatea lui maximă. Pentru a afla mai multe despre Evolvo, solicită astăzi un demo gratuit! Cere prezentare Folosește aplicațiile noastre