Ai nevoie de ajutor? Sună la serviciul de asistență Evolvo
Asistență
15 sept. 2021
Precum tu te străduiești să oferi pacienților tăi o experiență excepțională, astfel simțim și noi responsabilitatea de a-ți oferi cea mai bună asistență, atunci când apelezi la serviciile noastre.
Iar tu cauți mereu cele mai bune echipamente și unelte pentru practica ta – așa ne alegem și noi soluțiile cele mai inovatoare, ca să putem profita cu toții de ce ne poate oferi tehnologia.
Astfel, Evolvo a fost conceput ca un program bazat pe cloud, livrat printr-un model SaaS – și aici ne oprim puțin, să poți înțelege mai bine.
SaaS (Software as a service/ Software ca serviciu) – este un model bazat pe tehnologia cloud și este cel mai avansat model de furnizare a serviciilor din zilele noastre.
Pe acest model, furnizorul de servicii – adică noi, echipa Evolvo – îți prestăm serviciile noastre prin intermediul internetului, ocupându-ne de tot ceea ce înseamnă întreținerea și actualizarea acesteia. Astfel, pe lângă faptul că beneficiezi mereu de toate funcționalitățile actualizate ale programului, plătești serviciile doar în funcție de utilizare.Pe de altă parte, în cazul în care ai întâmpina orice fel de problemă tehnică sau legată de utilizarea software-ului, acesta se remediază direct de la furnizor (adică tot de la noi) necesitând din partea ta o implicare minimă – cât să ne suni și să ne anunți despre problema întâmpinată.
Pe astfel de modele SaaS sunt bazate și aplicațiile pe care le utilizezi zi de zi, cum ar fi: aplicațiile Google, Dropbox, Netflix sau chiar și muzica pe care o asculți de pe platforma Spotify.
Dacă te gândești că oare de ce modelul SaaS este atât de popular și totodată necesar, răspunsul este pe cât se poate de simplu:
Ai costuri mai mici – fiindcă plătești în funcție de cât și cum folosești platforma
Scalabilitate – gestionare ușoară, chiar și atunci când îți crește volumul de date
Acces la software de oriunde – nu ai nevoie de hardware-uri sau alte programe, doar acces la internet
Actualizare automată – beneficiezi automat de cele mai noi funcționalități, fără a-ți crește costuril
Și de aici prinde viteză călătoria ta
Cabinetele medicale care încă folosesc software-uri vechi, întâlnesc un dezavantaj destul de frecvent: în cazul în care apare orice fel de problemă tehnică, acesta va necesita o rezolvare locală. Cu alte cuvinte, medicul va trebui să aștepte până ce un consultant IT devine disponibil și se poate deplasa până la cabinet. Și după cum știm, nu este cea mai favorabilă soluție, în special atunci când se mai află pacienți în cabinet.
La Evolvo, din moment ce avem doar o versiune a software-ului, avem posibilitatea de a investi toate resursele noastre în întreținerea platformei – în timp ce tu beneficiezi de toate funcționalitățile ei, având nevoie doar de acces la internet. Din moment ce datele tale sunt stocate într-un cloud, specialiștii noștri pot depista orice problemă în timp real.
Complicațiile care pot apărea de obicei la un software bazat pe modelul SaaS, se pot remedia foarte repede, deoarece tot procesul depinde doar de un apel telefonic, cu o durată de câteva minute.
Echipa noastră rezolvă zi de zi astfel de probleme, indiferent că se află sau nu pacienți în cabinet. După calculele noastre, echipa de specialiști Evolvo rezolvă o problemă cam în 10 minute
În plus, pe lângă asistența telefonică, poți să ne trimiți și mail-uri sau chiar o cerere de asistență rapidă direct din suprafața de lucru. Astfel, îți putem fi la dispoziție întotdeauna, în cel mai convenabil mod pentru tine.