Administrarea pacienților noi
Administrare
9 iun. 2017
Medicul va număra pacienții noi și va compara cu creșterea veniturilor, însă aceasta abordare simplă nu rezultă o compensare reală sau randament satisfăcător, pentru că majoritatea pacienților nu sunt loiali. Ei vor pleca fără resentimente, lăsând în urmă o activitate de diagnosticare cu lipsuri, planuri de tratamente nerealizate sau servicii neplătite.
Dacă îți construiești strategia de business doar pe pacienții noi veniți, administrarea cabinetului tău devine un dezastru în timp scurt.
Iată 4 idei pentru eliminarea ineficienței, privind păstrarea pacienților noi:
Înainte de toate! Străduiește-te împreună cu echipa ta, să transformi atitudinea pacientului nou într-unul cât se poate de optimist.
Construiește-ți o echipă care să lucreze, nu doar cu rutină, ci cu grijă maximă la pacient. Ei trebuie să rămână în mintea pacientului ca fiind cei mai buni consultanți pe care i-au avut vreodată.
Sistemul nostru de management despre care îți vom vorbi mai târziu, face ca aceste lucruri să fie mai simple și va prelua automat din aceste sarcini.
Al doilea element este cunoașterea valorilor motivante ale pacienților. Cu alte cuvinte, trebuie să știi – Cum profită pacientul din relația cu tine?! Vei afla, doar dacă întrebi. Dacă nu cunoști această informație, șansele tale de a satisface așteptările și dorințele pacienților, sunt slabe. Vei apuca să faci speculații sau sa construiești ipoteze în loc de realitate.
Poți descoperi valorile motivante în timpul unei interogări, când completează un chestionar general sau cu ocazia primelor examinări medicale. Sau deschide o discuție simplă de genul: - "Spune-mi ceva despre tine!".
Al treilea element este cunoașterea temerilor și îngrijorărilor. Toți cei care intră în cabinetul tău medical, le este frică de ceva. Poate de sunetul turbinelor, poate au avut o traumă dureroasă în trecut, le este frică de ace sau își fac griji de cheltuieli. Indiferent de motiv, fiecare pacient are o îngrijorare.
Cum să cunoști acest lucru? - Răspunsul este identic cu cel de sus. Întreabă-i! Altfel ei probabil nu îți vor spune.
Cel de al patrulea și ultimul element ar fi, că trebuie să îți faci timp pentru educarea pacienților referitor la cum să participe activ la stabilirea unei relații de lungă durată. Trebuie să deții controlul, să ai o atitudine pozitivă și sănătoasă, încă de la început.
Controlul înseamnă să informezi pacientul că în cabinet există anumite moduri de a fi pacient și că aici va trebui să se comporte puțin diferit față de alte cabinete, astfel devenind și ei mai speciali, adică pacientul cabinetului tău.
Ok, ar mai fi un sfat în +, pentru că credem că este important. Pune la dispoziția pacientului un cabinet cu dotări profesionale. Evită acele cazuri când pacientul poate forma păreri negative despre aparatura, materiale sau lipsa de documentare în cabinetul tău! Este greu de înțeles cum astăzi mai există medici, care din Dumnezeu știe ce motive, neglijează curățenia, tehnologia sau documentarea medicală.
În aceste situații, de ex. un pacient care a plătit o mică „avere” pentru tratament, nu a fost înregistrat nu a primit o copie după documentarea medicală sau o garanție după lucrările realizate, probabil nu îți va acorda un Like pe Facebook.
Toate aceste unelte administrative, atât de importante în cazul pacienților noi, sunt disponibile în Evolvo. Cu puțină atenție poți deveni acel medic, care își dezvoltă cabinetul cu fiecare pacient nou înregistrat.
Noi știm că timpul tău este prețios și că nu poți acorda atenție tuturor problemelor administrative, astfel Evolvo devine indisponibil pentru tine.
Administrarea pacienților noi are nevoie de o implicare din partea ta și bine înțeles de un suport tehnologic profesional și de calitate. Evolvo este astăzi probabil această soluție de management medical Online care este creat pe o platformă care corespunde în totalitate nevoilor și așteptărilor tale.
Evolvo – Ajutorul tău zilnic!