5 idei pentru 2017 în construirea brand-ului medical Online
Administrare
23 ian. 2017
Construirea unui brand personal pentru un cabinet medical , nu este atât de complicat pe cât pare.
Noi iți oferim 5 unelte de bază pentru ați ușura pașii spre transformare:
1. Definește brand-ul tău
Cea mai dificilă problemă în formarea unui brand este simplul fapt de a-l defini, după care să-l faci cunoscut.
Este important să faci public informațiile despre existența, abilitățile tale, valorile adevărate, cunoștințele și experiența ta profesională. Menționează despre talentul tău unic și exprimă-ți punctul de vedere . Scopul tău primar este de a exista în doemniul virtual , după care să te evidențiezi față de concurență. Definirea imaginii tale are un rol important în prezentarea celor mai bune oferte ale cabinetului tău.
2. Deține o pagină de prezentare
Pagina web al cabinetului este important, pentru că stimulează și dezvoltă afacerea ta, este calea cea mai ușoară de ofertare către pacienți. Crește credibilitatea, potențialul și vizibilitatea activității tale. Este spațiul de comunicare cu vizitatorii sau pacienții.
Diferențierea paginii tale de alte pagini similare, constă în acele cuvinte-cheie pe care le folosești. Cel mai important cuvânt cheie este numele tău și al cabinetului, aceste cuvinte sunt investițiile tale cele mai sigure, pentru că după ele te vor identifica pacienții și te vor găsi rapid.
Mai poți crea și un nume de domain (numele paginii tale web) care să fie ușor de recunoscut și să facă legatură cu tine și cabinetul tău.
3. Alege cel mai eficient mod de comunicare
Cu ajutorul rețelelor de socializare poți să-ți definești activitatea și personalul tău .
Este important să-ți faci planuri mari de viitor, însă astăzi trebuie să lucrezi cu ceea ce deja ai, din moment ce acesta te definește autentic!
În continuare, da, ar trebui să ai o strategie pentru a-ți construi brand-ul. Analizează și cunoaște modul în care ești perceput și ceea ce exprimă brand-ul tău actual, după care alege strategia cea mai bună cu acel conținut care te reprezintă.
Spre deosebire de alte rețele de socializare, Facebook îți permite să te exprimi liber. Profită de acest lucru și lasă ca pacienții să-ți cunoască opiniile personale,acele lucruri de care îți pasă, împărtășește părerile tale despre noutățile cabinetului. Tot aici poți posta articolele sau mesajele cu care vrei să te identifici. Aceste activități ar trebui să promoveze imaginea și activitatea ta.
Consultarea părerilor pe rețelele de socializare este la fel de important precum postările!
4. Fii consecvent
Este esențial că prezența Online a unui cabinet medical să conțină toate elementele cognitive care câștigă încrederea pacientului.
Existența pe rețelele de socializare nu este suficient, încrederea pacienților este indispensabil și reprezintă existența pe termen lung în piața medicinei. Oferă atenție emoțiilor. Oamenii sunt prin natura lor emoționali, deciziile emoționale sunt primare. Un mesaj emoțional însoțit de unul logic, îți oferă avantajul acceptului planului de tratament.
Nevoile pacienților solicită atenția ta. În loc să te gândești la ce vrei să le spui, mai bine gândește-te la ce vor ei să audă!
5. Fii mai disponibil
Un management medical profesional înseamnă, pe lângă a fi un bun medic cu educație medical , o creștere a calității actului medical! De exemplu folosirea unui sistem de management medical. Chiar dacă astăzi încă mulți afirmă greșit, că utilizarea acestor programe prelungește timpul consultațiilor, aceste programe reduc și simplifică timpul administrativ , cresc precizia diagnosticului, documentarea medicală și încrederea pacientului.Nu este suficient să ai un management al timpului bine funcțional, este important să deții un software specializat pentru sistematizare și evidență pacienților precum este Evolvo.Evolvo este un program bazat pe o tehnologie Online , cu o extensie mobilă concepută pentru un stil de viață flexibilă. Pentru un medic special, o aplicație sau un sistem de management stabil și robust, permite, nu doar o gestionare ci și o evidență clară a datelor medicale și fișcale, dar și creșterea timpului disponibil, care poate fi oferit pacienților sau folosit în scopurilor personale.