Ce efecte poate avea o campanie de marketing asupra cabinetului tău?

După o lungă plănuire te-ai decis să investești într-o campanie de marketing și te aștepți la rezultate resunătoare. Ai realizat o ofertă avantajoasă pentru a atrage pacienții și ai promovat-o prin ziare, radio, mail-uri sau googleads. Ești mulțumit de efortul depus și de investiția pe care tocmai ai făcut-o, în special când observi că programul începe să ți se aglomereze și pacienții încep să se îngrămădească în sala de așteptare.


Și atunci, care este problema? Din păcate, perioada asta aglomerată nu este de durată. Pacienții profită acum de oferta cu care îi întâmpini, dar nu se mai întorc. După ce expiră perioada promoțională, numărul consultațiilor scade drastic și te gândești la ce nu a fost în regulă și că nu vei mai investi niciodată în campanii de marketing.

Îți recomandăm să te gândești de două ori înainte de a lua o decizie pripită! Campaniile de marketingsunt o modalitate genială prin care poți atrage pacienți noi în cabinetul tău – asta dacă alegi a strategie inteligentă! Campaniile de ocazie nu îți vor aduce neapărat tipul de pacienți pe care ți-i dorești. Pentru a obține rezultate mai bune, ar trebui să investești în marketingul țintit, de lungă durată. Nu uita, că marketingul nu-l faci doar pentru a aduce pacienți noi ci și pentru a-i fideliza pe cei care i-ai tratat deja și care te recomandă membrilor familiei sau prietenilor!

În acest caz putem vorbi despre marketing intern. Marea majoritate a medicilor privesc marketingul ca un proces care derulează în afara cabinetului  și care se bazează doar pe materialele promoționale care au scopul de a atrage pacienții. Din păcate atât nu este suficient! Cel mai bun marketing îl faci tu și membrii echipei tale prin modul în care interacționezi cu pacienții tăi!

Și atunci cum poți îmbunătăți marketingul intern? Începe prin îmbunătățirea experienței pe care o au pacienții tăi în timpul în care îitratezi. Instruiește personalul pentru a oferi cele mai bune servicii medicale și pentru a crea o experiență plăcută pacienților încă din prima clipă cum au intrat în cabinetul tău. Întâmpină-ți pacienții cu un zâmbet și răspunde la toate întrebările lor și asigură-te că se simt în siguranță de fiecare dată când te vizitează. Gesturile acestea liniștesc pacienții și astfel le areți că îți pasă de ei.

Gândeștete la colegii tăi ca la o echipă de marketing și pune la dispoziție toate uneltele necesare de care au nevoie pentru a promova activ cabinetul. Oferă-le instructaj corespunzător pentru a avea încredere în propriile cunoștințe. Înainte de a începe ocampanie de promovare, asigură-te că toți cunosc serviciile promovate și că vor putea oferi informații despre ofertă pacienților care te vor contacta.

Nu uita, este absolut obligatoriu să păstrezi o comunicare activă cu pacienții pentru că astfel cresc șansele ca să fii tu acela care îi va trata și în viitor!

Dacă nu reușești să aplici un marketing intern eficient, riști să pierzi în fața celor care fac asta sârguincios. Campaniile externe nu vor avea rezultatele pe care speri să le obții și va fi extrem de greu să îți fidelizezi pacienții. Trebuie să privești fiecare interacțiune cu pacienții ca pe o oportunitate de marketing și instruieșteți echipa la fel. Asta te va ajuta să clădeşti o relație strânsă cu pacienții și îți va asigura drumul către succes.

Demo gratuit

Completează și trimite formularul online pentru a beneficia de o demonstrație online, sau ridică telefonul și sună chiar acum la +40 365 441 611 pentru a afla mai multe despre Evolvo. De asemenea poti să ne trimiti un email la adresa info@evolvo.ro și te vom contacta noi în cel mai scurt timp.