Clinică nouă, angajaţi vechi. Cum procedez?

Preluarea unui cabinet, necesită o schimbare de concepţie şi management. Este nevoie ca noul medic/administrator să împărtăşească imediat punctele lui de vedere, obiectivele şi aşteptările pentru echipă – încă din momentul preluării şi nu după un an sau două!


Preluarea unui cabinet, necesită o schimbare de concepţie şi management. Este nevoie ca noul medic/administrator să împărtăşească imediat punctele lui de vedere, obiectivele şi aşteptările pentru echipă – încă din momentul preluării şi nu după un an sau două!

Ajutaţi vechii angajaţi să se adapteze la noile schimbări, la noua conducere şi stabiliţi clar dacă personalul se potriveşte pentru activitatea propusă. Analizaţi atent dacă ei sunt apţi pentru noul concept al cabinetului care de acum încolo are direcţii bine stabilite precum şi aşteptări de performanţă. În caz contrar, va rămâne să decideţi dacă echipa lucrează pentru dvs. sau invers.

Vă oferim câteva sinteze pentru a vă formula clar aşteptările încă din prima zi.

  1. Investiţi un efort conştient pentru a stabili o comunicare clară şi deschisă cu noul personal. Oferiţi direcţiile necesare şi feedback constructiv.
  2. Explicaţi în mod clar responsabilităţile fiecărui angajat.
  3. Stabiliţi clar aşteptările dvs. pentru angajat şi dacă este necesar oferiţi instruirea profesională pentru îndeplinirea sarcinilor.
  4. Organizaţi întâlniri/şedinţe periodice cu personalul conform unei agende specifice scrise.
  5. În timpul acestor întâlniri angajatul să prezinte un raport privind sistemul de care este responsabil, cum ar fi programarea, situaţiile financiare, controale periodice, igiena etc.
  6. Identificaţi exact cazurile care ar putea fi probleme pentru personal sau pacienţi.
  7. Elaboraţi strategii pentru a delega responsabilităţi pentru personalul specific, pentru abordarea problemelor critice.

Concentraţi-vă pe comunicare şi veţi reduce semnificativ trauma de pe urma schimbării intervenite şi veţi putea stabili poziţia de lider în faţa echipei vechi în noul cabinet.

De ce Evolvo

Tehnologia!

Nimic nu poate fi mai dezamăgitor pentru un pacient, când acesta intră pe uşa unui cabinet medical și trebuie să se holbească în faţa unei tehnologii învechite. Un monitor gras și prăfuit la recepţie în loc de un ecran plat și elegant poate fi deja un semn de îngrijorare. Faptul că se foloseşte încă Windows XP în loc de Win7 sau Win10 este un alt motiv pentru a avea un șoc rece. Ceea ce credem noi că este una dintre cele mai proaste autoportrete, despre un cabinet rămas în urmă cu tehnologia sunt revistele din sala de așteptare ”mai în vârstă decât buletinul meu”.

Ar fi o ruşine să ai la dispoziţie cunoştinţele și să investeşti în cursuri de marketing, după care să neglijezi aceste aspecte în cazul cabinetului tău. De exemplu plasarea unei imagini stilizată profesional într-un anunț, că oferi servicii medicale de specialitate și să ai la recepţie un calculator din `95. Rețineți, pacienţii devin demoralizaţi la vederea unei tehnologii obosite.

Folosirea unui program administrativ în cabinetul tău, contribuie la construirea brandului. Imaginează-ţi reacţia unui pacient la recepţie, care este înregistrat pe un calculator lent și care aşteaptă minute datorită unui software greoi. Orice om normal ar ieşi imediat pe uşă. La capătul opus se află aplicaţiile Online, sistemele touch screen  “Oau!” – vor spune pacienţii … “Foarte impresionant! ”

Fii atent la pacienţii care folosesc internetul zi de zi pentru a-și îndeplini sarcinile uzuale. Ei de ce s-ar aştepta la mai puţin de la medicul lor? Dacă încă nu foloseşti Evolvo, din perspectiva unui pacient, tu eşti rămas în urmă cu tehnologia!

Acum este momentul bun pentru a lua hotărârea și a trece la Evolvo, o decizie care răspunde într-un fel şi aşteptărilor pacienţilor. Află mai multe despre cele mai recente oferte.

 

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo a aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!