Trei moduri pentru a ajuta personalul medicului în tranziţia sa către un program medical Online

Gestionarea fişelor medicale poate fi o provocare pentru majoritatea cabinetelor medicale. Pe vremuri, fişele medicale scrise pe hârtie, radiografiile film puteau fi foarte uşor amestecate sau pierdute.


O altă problemă des întâlnită apărea din cauză că înscrisurile de mână, făcute de diferiţi medici, erau nedescifrabile.

În zilele noastre, cabinetele medicale pot utiliza sisteme speciale de management, dezvoltate să ajute gestionarea activităţii cu pacienţii. Și cum un hard disc, PC sau laptop are o viaţă determinată (relativ scurtă), următorul pas logic ar fi administrarea Online. Acest lucru are mai multe avantaje, cum ar fi că poţi să te lipseşti de informaticianul tău pe care trebuie să-l suni la fiecare problemă tehnică. În al doilea rând, nu trebuie să-ţi faci griji cu actualizările de software sau hardware, sau mai rău să faci o investiţie în servere sofisticate

Asigură instruire
Din fericire sistemele Online nu necesită instalare și o instruire complicată, precum sistemele tradiţionale locale. Evolvo este proiectat să funcţioneze perfect pe browser-ul cunoscut Google Chrome şi chiar la prima vedere deja pare un sistem uşor de folosit, mult mai uşor decât cea a unei bănci Online, unde faci tranziţii regulate. După prezentarea funcţionalităţilor programului pentru noul administrator, urmează o instruire Online pentru personalul care va folosi programul.

Desemnează un “specialist”
Indiferent dacă vei începe să lucrezi cu noul sistem prin a desemna pe cineva care să se familiarizeze sau toată echipa începe să-l folosească din start, trebuie să existe o persoană desemnată, care poate oferi primele informaţii colegilor sau să ne contacteze dacă apar întrebări. Evolvo pune la dispoziţie o serie de resurse pentru a ajuta echipa să lucreze mai eficient pentru tine.
Cel mai frumos însă în tot acest proces de schimbare este că sistemul de management Evolvo se învaţă uşor şi personalul cabinetului ar trebui să se acomodeze rapid chiar dacă tu ai un sistem de gestiune complicat.

Elementele familiare avantajează schimbarea.
Dacă oferi personalului tău formulare, metode de lucru similare cu ceea cu care este obişnuit, tranziţia şi timpul de învăţare devine scurtă. Dacă trebuie să adaugi calculatoare noi, laptop diferit, sau formulare structurate diferit, să o faci conştient pentru că complexitatea dăunează timpului de acomodare. În cele din urmă poţi să consulţi personalul despre preferinţe, de exemplu să afli care sunt platformele cu care sunt obişnuiţi, un PC sau MAC, preferă o tabletă sau laptop (?), deoarece sistemul de management Evolvo funcţionează pe toate dispozitivele.
Căutarea rapidă a pacienţilor după nume, prenume,nr. de telefon sau alte informaţii

0745 *** 992, acum este mai mult decât un apel de la „cineva”. Cunoscând doar câteva cifre din numărul de telefon care apelează recepţia, poţi identifica rapid pacientul. La fel de uşor să găseşti pacientul în baza de date după nume, prenume, CNP, număr de înregistrare sau cuvinte relevante.
Noi am înţeles pe deplin, că identificarea rapidă a pacientului are un impact pozitiv asupra productivităţii. Când trebuie să cauţi date de contact sau informaţii relevante despre un pacient, acestea devin disponibile instant.
Evolvo are în repertoar o mulţime de unelte care transformă activitatea cabinetului într-una eficientă şi productivă. Iar tu rămâi focusat pe ceea ce iubești mai mult!

Evolvo – ajutorul tău zilnic!

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo a aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!