Percepția pacienților după COVID-19

Percepția pacienților după COVID-19


Pe măsură ce ai redeschis cabinetul, după izolarea COVID-19, cunoști cu adevărat percepția pacientului privind vizita la medic?
În general vorbind, vizita la medic nu a fost niciodată pe primul loc în lista priorităților. Odată cu introducerea stării de urgență a mai apărut și o „scuză plauzibilă”. Hmm… serios? Este vorba doar de atât, o retorică(?) .. sau realitatea este ceva cu totul diferit?
Pe măsură ce sistemul repornește, sunt luate în calcul diferite moduri de a realiza: triajul, evaluarea riscurilor, procesul de documentare, noile protocoale – atât pentru siguranța pacientului cât și al personalului.
Dacă ceva s-a schimbat în status quo-ul cabinetelor, acela este cu siguranță alinierea la noile reglementări. Așadar când pacientul intră pe ușă, primul lucru la care se gândește, este siguranța – aerul inspirat, contactul cu suprafețele, acele lucruri care fac parte din procesul de documentare, administrare și tratament. Și să recunoaștem, cabinetele medicale ajung în prima linie de foc și că există un risc inerent.
Noi am fost curioși la acest aspect, întrucât nu s-a discutat despre ea.
În efortul de a înțelege mai bine procesul de management, în prisma: medic/sistem administrativ EVOLVO /pacient, am adresat întrebări (atât medicilor cât și diferitelor persoane; direct, telefonic sau pe social media; atât cunoștințelor cât și necunoscuților).
De ce?
Deoarece cunoașterea psihicului pacientului în lumea post COVID-19, este un instrument important, atât pentru noi în dezvoltarea EVOLVO cât și pentru tine ca medic în relația cu pacienții.
Nu este surprinzător că a rezultat diferite puncte de vedere, dar iată mai jos un rezumat cu privire la siguranță:
  • „Nu am avut contact cu alții și nu am fost în zone de risc, așa ca nu îmi fac griji.”
  • „Nu mă îngrijorează ca medicul sa umble la mine.”
  • „Sunt îngrijorat că ai tratat atât de mulți pacienți – oare toți au fost sănătoși?”
  • „Personalul este OK?”
  • „Încăperile și instrumentarul, sigur sunt sterilizate?”
  • „Nu îmi fac griji deloc!”
  • „Deocamdată nu vreau sa merg la medic.”
Analizare privind deferite generații
  • Generația mai tânără pare să accepte situația schimbată, chiar sunt dornici să pună întrebări despre siguranță, dar nu par a fi îngrijorați de a fi consultat de un medic.
  • Generația în vârsta menționează ca își continuă tratamentul, iar COVID este o altă provocare a vieții, peste care va trece timpul.
Cât și extremități
  • super precauți: „Nu mă simt în siguranță, o să vin mai târziu, putem reprograma peste câteva luni?”
  • relaxați: „Nu cred în propagandă”
Dar ce ne spun într-un final aceste atitudini?
Trebuie să cunoaștem modul de gândire al pacientului și dacă acesta are legătură cu realitatea sau nu.
Nu există o formulă magică și ca atare dotarea cabinetului, personalul și abordările administrative trebuie să fie pregătite pentru cele mai extreme situații.
În esență încrederea și modul în care administrăm cabinetul sunt esențiale. Pentru că pacientul dacă nu are încredere în tine, va refuza tratamentul. Este atât de simplu.
Concluzia pentru noi este că trebuie să îmbunătățim ceea ce facem. COVID-19 ne-a oferit oportunitatea de a face reglările fine în EVOLVO și de al împinge la niveluri superioare.
În plus, s-a conștientizat în managementul cabinetelor importanța digitalizării, Telemedicinei și concepției Paperless.

Programează-te la o prezentare

Fii EVOLVO, fii Paperless. Oferă siguranță.

Folosește aplicațiile noastre

Demo gratuit

Sună acum la +40 365 441 611 sau completează formularul online aici pentru a cere un DEMO gratuit. Eventual trimite-ne un email la info@evolvo.ro și colegii noștri te vor contacta în cel mai scurt timp posibil.