Transformarea cabinetului tău în paperless office fără investiție mare

Suntem în 2019, iar tu încă ții dosarele pacienților într-un dulap şi mai nou trebuie sa deții și un acord GDPR semnat de pacienți. Dar simți că ceva nu este în ordine şi că nu acesta este viitorul administrației medicale pe care-l dorești.


Din fericire nu ai nevoie de prea multe investiții ca să scapi de aceste hârtii şi să deții acorduri GDPR semnate electronic şi arhivate într-un sistem de management. Ai nevoie doar de o tabletă pentru semnătură electronic.
Paperless Office
Semnarea documentelor este motivul principal pentru care listezi, faci copii după hârtii. Chestionare generale, acorduri GDPR, toate necesită semnătura pacientului, însă este mult mai ușor de semnat electronic. Aceste documente medicale pot fi semnate instant, fără a mai lista hârtia, trebuie doar să deții o tabletă pentru semnătură electronică.
Pe scurt, semnăturile electronice sunt soluții la îndemână şi folosite cu eficienţă. Sunt utile pentru a te scăpa de hârtii şi durerea de cap atunci când trebuie sa listezi, să scanezi, apoi să stochezi dosare întregi.
De-a lungul anilor ai acumulat fişe medicale, care stau acum în dosare, într-un dulap. Probabil ai nevoie de spaţiu şi ai vrea totodată să nu pierzi aceste informații. Soluția ar fi digitalizarea şi atașarea acestor documente la fișa electronică al pacientului.
De-a lungul anilor ai acumulat fişe medicale, care stau acum în dosare, într-un dulap. Probabil ai nevoie de spaţiu şi ai vrea totodată să nu pierzi aceste informații. Soluția ar fi digitalizarea şi atașarea acestor documente la fișa electronică al pacientului.
Paperless Office
Aplicațiile mobile sunt o cerință de bază ale sistemelor de management medical, însă chiar dacă deții o aplicație mobilă dedicată, fotografierea cu telefonul şi atașarea pozei la pacient, nu este o soluție adoptată într-un procedeu intens şi de volum.
În loc să-ţi amorțească mâna ținând telefonul deasupra hârtiilor, achiziționează un scanner. Există astăzi modele care permit scanarea a mai multor documente dintr-un singur proces. Înregistrează datele de bază al pacientului în sistemul de management şi atașează toată documentația scanată acestuia şi continuă cu următorul…
Da, este un proces complex şi necesită o soluție informatică interconectată, dar EVOLVO a implementat modulul “Documente” care este ușa de acces şi soluția de corelare al datelor pacientului cu documentele arhivate în Google Drive. Astfel acest modul organizează documentele tale, permite accesul instant la datele pacienților şi pune disponibil informațiile pentru echipa cabinetului.

Folosește aplicațiile noastre

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo al aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!