Simplifică managementul cabinetului / clinicii prin automatizare


Administrarea unui cabinet / unei clinici este o provocare complexă și epuizantă. Cu toate acestea, prin includerea unor procese de automatizare, se pot simplifica operațiunile zilnice, iar managementul cabinetului sau clinicii poate deveni mai ușoară ca niciodată. Automatizarea oferă o serie de beneficii, de la eficientizarea sarcinilor administrative, până la îmbunătățirea comunicării cu pacientul. În conținutul ce urmează, v-om discuta despre diferite moduri în care poți automatiza activitatea cabinetul / clinicii și îmbunătății experiența pacientului.

Beneficiile automatizării

De la programare la înregistrarea informațiilor despre pacienți, până la facturare și rechemare la control periodic, cabinetele / clinicile trebuie să ia în considerare o serie de aspecte administrative. Un cabinet / o clinică își poate eficientiza fluxul de lucru, reduce erorile umane și crește eficiența prin implementarea soluțiilor digitale.

În acele momente epuizante când recepția si-ar dorii alte 8 brațe disponibile, precum o caracatiță, tu poți veni în ajutorul lor cu sisteme automatizate, precum notificările pentru programare și confirmarea automată al statusului pacientului programat. Astfel personalul se poate concentra pe calitatea serviciului medical. Eliminarea sarcinilor repetitive reduce, de asemenea, eroarea umană, eliberând membrii echipei dintr-un ciclu fără sfârșit. Astfel cabinetele medicale pot lua decizii de business mai bune, deoarece au acces instant la date, perspective și analize, în timp real.

În general, beneficiile automatizării sunt clare. Folosind instrumentele și tehnologia digitală, cabinetul / clinica își poate eficientiza operațiunile și așa cum am spus, poate oferii o îngrijire mai bună pacientului.

Cum vei economisii timp prin automatizare

Cel mai semnificativ beneficiu al automatizării într-un cabinet medical, este capacitatea sa de a economisii timp.

Procesele manuale tradiționale, făcute zilnic, cumulează ore de lucru însemnate. Însă cu implementarea instrumentelor de automatizare poți eficientiza programul angajaților. De exemplu, suprafața de programare al sistemului de management poate fi interconectat cu website-ul cabinetului, astfel pacientul cu ocazia vizitei pe pagina de prezentare poate solicita direct o programare și primi confirmare, economisind de fiecare ocazie 5-10 minute. Creezi astfel mai puțin trafic de telefonie pentru recepție. Acest proces continuă prin notificări automatizate pentru programarea realizată și confirmarea din partea pacientului.

De asemenea, automatizarea poate economisi timp prin automatizarea întocmirii documentației medicale și fiscale. Utilizarea modulelor în care vei întocmi un plan de tratament sau o factura, elimină nevoia de a scrie fizic pe hârtie acele documente obligatorii. În plus, aceste documente pot folosi automatizarea pentru a genera rapoarte financiare cu mai multă acuratețe, economisind timp prin eliminarea calculelor manuale.

Atunci când implementezi automatizarea, echipa ta medicală se poate concentra pe furnizarea de servicii medicale excepționale, câștigând pacienți loiali.

Cum să implementezi procesele automatizate în cabinetul tău medical

Dacă ai decis că automatizarea te ajută în eficientizarea managementului cabinetului / clinicii, atunci este important să faci unele lucruri pentru ca această tranziție să fie ușoară.

Iată câteva sfaturi despre implementarea automatizării:

  • Identifică procesele care pot fi automatizate: Începe cu evaluarea fluxului de lucru și identifică procesele care pot fi automatizate. Acestea ar putea fi o sumedenie de sarcini, începând de la înregistrarea pacientului până la sarcini operaționale.
  • Alege software-ul potrivit: După ce ai identificat procesele care pot fi automatizate, va trebui să selectezi din soluțiile disponibile pe piață cel mai adecvat program de management pentru cabinete / clinici de specialitate. Va trebui să cauți soluții care pot fi integrate cu sistemele tale deținute în cabinet și un program care poate fi accesat fără condiții impuse.
  • Instruiește-ti personalul: Implementarea unei tehnologii noi poate fi o provocare, așa că este important să instruiești personalul cu privire la noul sistem și procesele nou adoptate. Acest lucru va ajuta la asigurarea unei tranziții fără probleme și la asigurarea că toată lumea se va simții confortabil cu noile instrumente.
  • Stabilește obiective și valori clare: Asigură-te că setezi obiectivele și valorile clare pentru eforturile depuse pentru automatizare. Acestea ar putea include reducerea timpului de așteptare, creșterea satisfacției pacientului și îmbunătățirea acurateței proceselor financiare. Urmărirea acestor valori te poate ajuta să identifici zonele de îmbunătățire și să iei decizii bazate pe date.
  • Monitorizează progresul și ajustează din timp: În cele din urmă, asigură-te că monitorizezi progresul și faci ajustările necesare. Acest lucru înseamnă modificarea proceselor de automatizare sau modificarea modului în care personalul interacționează cu noile instrumente. Cheia este să rămâi flexibil și receptiv, în timp ce lucrezi pentru a optimiza operațiunile cabinetului / clinicii.

Implementarea automatizării în cabinetul tău poate schimba jocul, însă necesită o planificare și o execuție atentă. Făcându-ti timp să identifici procesele potrivite, să selectezi instrumentele, să-ți instruiești personalul și să monitorizezi progresul, poți beneficia de automatizare.

Cum va reduce automatizarea costurile cabinetului medical

Unul dintre cele mai mari avantaje ale automatizării va fi reducerea costurilor. Iată câteva dintre modalitățile prin care acesta își face efectul:

  • Costuri reduse cu forța de muncă: După cum am menționat, automatizarea sarcinilor repetitive poate reduce nevoia personalului de a se ocupa de acele treburi care epuizează timpul. De exemplu, automatizarea notificărilor pentru programare, monitorizarea pacienților pentru control periodic, procesele de întocmire al documentelor fiscale poate elibera din timpul personalului pentru sarcini mult mai critice.
  • Reducerea documentelor și costurilor administrative: Prin automatizarea păstrării/arhivarii dosarelor, cabinetele / clinicile pot economisi sume semnificative de bani cheltuiți pe tipărire, transport, depozitare și alte cheltuieli administrative.
  • Documentația medicală mai precisă: Automatizarea procesului de întocmire al planurilor de tratament ajută la eliminarea erorilor și nu va lăsa loc de întrebări în relația medic pacient. Creșterea numărului de acceptare al planurilor de tratament va genera venituri suplimentare pe termen lung.
  • Gestionarea îmbunătățită al stocurilor: Automatizarea gestionarii stocurilor, poate ajuta cabinetele medicale să țină o evidență mai bună al consumabilelor. Reducând riscul de supra-aprovizionare sau întreruperi de stoc, poate economisii bani prin reducerea risipei și evitând situațiile de achiziție de urgență.
  • Management financiar mai bun: Automatizarea poate furniza date în timp real despre valorile cheie al performanței, cum ar fi veniturile, cheltuielile și profitul, care ajută cabinetul medical să ia decizi financiare mai informate și să îmbunătățească managementul financiar general.

Deci există cu siguranță costuri inițiale asociate cu implementarea automatizării, însă potențialele economii pe termen lung pot face din acesta o investiție utilă. Prin reducerea acestor costuri și cheltuieli, automatizarea poate ajuta afacerea să eficientizeze operațiunile și să crească profitul.

În general, vrem să știi că dacă dorești să automatizezi pentru eficiență, sistemul de management bazat pe tehnologia Cloud este calea viitorului. Cântărește-ti opțiunile. Dar, în cele din urmă, îți recomandăm cu căldură EVOLVO. Sistemul nostru te poate ajuta, în primul rând la efectuarea de sarcini de la distanță, precum la menținerea moralului echipei, pentru faptul că este ușor de utilizat.

Satisfacția pacientului va crește datorită proceselor rezultate din comunicarea modernă. Liniștea ta va fi una garantată ce va veni din securitatea datelor.

Ești gata să vezi EVOLVO în acțiune și modul în care va eficientiza, consolida și simplifica administrația cabinetului tău?

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo al aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!