Munca Ta devine o plăcere

Stresul, presiunea zilnică copleșitoare și de multe prea multe ori suprasolicitarea profesiei de medic, toate acestea ridică nivelul stresului la cote îngrijorătoare.


Uită de el pentru că noi am creat pilula care Te ajută să îți organizezi munca mult mai ușor.
Toate documentele medicale de care ai nevoie în munca Ta, noi le organizăm punându-ți la dispoziție un sistem managerial perfect.
Ai nevoie să fi pregătit pentru următorul pacient? Evolvo, primul program medical de management îți vine în ajutor. Cu el găsești în câteva secunde toate datele de care ai nevoie pentru a trata cu profesionalism pacienții.
De ce? Pentru că munca Ta devine astfel o plăcere iar stresul obișnuit dispare:
  • Economisești spațiu și bani
  • Acorzi siguranță documentelor medicale respectând normele legale
  • Documentele sunt structurate
  • Ai control total asupra lor
  • Nu pierzi timp
  • Poți lucra de oriunde
  • Acorzi servicii medicale de înaltă performanță
Indiferent de profesia Ta medicală individuală sau în cadrul unei clinici mai mare, Evolvo îți simplifică și protejează în același timp viața, inclusiv:
  • Planurile de tratamente
  • Acordurile GDPR
  • Chestionarele de sănătate
  • Rezultatele de laborator
  • Radiografiile
  • Prescripțiile medicale
  • Chestionarele de evaluare a stării generale
  • Și mult mai mult!
„Datorită legilor în vigoare și reglementărilor GDPR am fost total depășiți de documente și spațiul de depozitare fizică devenea o problemă reală. Cea mai fantastică parte al Evolvo, este că scapi de toate hârtiile și astfel poți uita de dulapurile din fier care au ocupat atât de mult spațiu! Acum lucrăm conform reglementărilor.”

Dr. Pavel Andreescu

Folosește aplicațiile noastre

Demo gratuit

Completează și trimite formularul online pentru a beneficia de o demonstrație online, sau ridică telefonul și sună chiar acum la +40 365 441 611 pentru a afla mai multe despre Evolvo. De asemenea poti să ne trimiti un email la adresa info@evolvo.ro și te vom contacta noi în cel mai scurt timp.