Cum să faci publicitate cabinetului tău medical?

Concurența între cabinetele medicale este foarte strânsă în ziua de astăzi. De aceea publicitatea este la ordinea de zi a fiecărui medic/manager medical. Asistăm la metode din ce în ce mai interesante când vine vorba de publicitatea cabinetului.


Iată câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont, dacă îți faci publicitate cabinetului tău medical:

Comunicare în masă cu pacienții

Să trimiți diferite oferte sau mesaje special pacienților, de exemplu pentru zi de naștere sau zile omnastice, poate fi un element cheie în viabilitatea cabinetului tău medical. Modulul de marketing al programului Evolvo oferă construirea diferitelor mesaje și o serie de filtre utile. Când ai realizat lista dorită a pacienţilor poţi trimite un SMS sau e-mail.

Cât de simplu este?

Evolvo a fost conceput pentru a fi foarte simplu de utilizat, fără instructaj lung și complicat.
La crearea unei mesaje, trebuie doar să introduci textul și datele relevante de contact, iar diferitele informaţii (statistici, facturi, rapoarte etc.) vor fi introduse automat.

Descopera Evolvo

Află mai mult despre comunicare și marketing din software-ul medical Evolvo printr-o prezentare online al programului. Completează formularul online și colegii noștrii îți stau la dispoziție oricând pentru a prezenta tot ce trebuie să știi și îți răspund la întrebările legate de managementul medical.

Utilizează un sistem inteligent ReCall

Programările pentru controlul periodic sunt importante nu numai pentru că rezultă o sursă sigură de venit pentru cabinet, dar te ajută ca pacientul să devină loial. Pe de altă parte dă dovadă de o strategie bună de marketing, și cel mai important, dă dovadă de profesionalism.
Evolvo oferă un sistem ReCall efficient pentru că pacienții sunt cei mai importanți. Pacientul este înştiinţat automat de program prin sms sau e-mail cu recomandarea medicului la un control periodic.

Pentru a vedea gratuit cum funcționează Evolvo și sistemul ReCall completează formularul online.

Evită termenii medicali

Pacienții folosesc și ei diferiți termeni medicali aleși de pe diferite site-uri medicale, de unde se informează despre suferința/simptomele lor, dar semnificațiile nu le prea cunosc.
Tu, ca medic, mai degrabă nu folosi termeni medicali pe care pacienții în general nu îi înțeleg. Desigur, dacă descrierea medicală este prea simplă, pacienții se pot întreba dacă au ales medicul potrivit și dacă ești întradevăr calificat pentru acea specialitate. De aceea trebuie să găsești un echilibru în vocabularul tău între termenii medicali și termenii care sunt ușor de înțeles pentru fiecare pacient.
Astfel vei avea pacienți mai mulțumiți care le vor spune și prietenilor despre tine. Orice pacient preferă să se ducă la un medic/cabinet unde știe deja că i se va explica totul pe înțelesul lui și asta nu doar îl încurajează să se ducă, dar se va simți mult mai liniștit și relaxat. Există mai mare compliment pentru tine și echipa ta?

Rolul asistenților medicali

Nu uita că fiecare membru al personalului din cabinetul tău joacă un rol important în a face pacienții să se simtă bine-veniți.
Tu vindeci bolnavul, iar asistentul medical îl poate îngriji. Acest lucru poate necesita eforturi, de exemplu, când trebuie să ridici moralul unui pacient care a primit vestea că au o boală cronică sau că nu mai au mult de trăit. Un bun asistent trebuie să dea dovadă de profesionalism, trebuie să fie studios și un bun observator.
De aceea, ai grijă să angajezi asistenți bine instruiți cu experiență bogată sau asigură-te că primesc instruirea necesară în cabinetul tău.

Folosește informatii actualizate și corecte

Pacientul care vizitează site-ul cabinetului tău medical și observă că informațiile publicate pe site sunt vechi sau nu mai sunt relevante, va crea o imagine negativă despre cabinetul tău. Pagina web la care este afișat data ultimei actualizări și este actualizat continuu dă dovadă de seriozitate și confirmă faptul că informațiile sunt relevante. Pe site-ul web al cabinetului poți afișa specializările pe care le-ai obținut, poze cu diplomele obținute la facultate sau diverse cursuri teoretice și practice.

Alte informații importante de afișat:

  • adresa cabinetului
  • numărul de telefon si adresa de e-mail
  • programul de lucru
  • harta interactivă pe care arăți poziția cabinetlui
  • serviciile medicale oferite
  • prețurile serviciilor oferite
  • galerie foto
  • impresiile pacienților despre cabinet/medic sau serviciile primite
  • data ultimei actualizări a site-ului

Toate informațiile de pe site trebuie să fie reale, obiective și ușor verificabile.

Despre Evolvo

Fiecare medic dorește să vadă cum poate acest sistem ReCall automatiza și simplifica modul de rechemare al pacienţilor. Cel mai bun mod de a obţine aceste cunoştinţe este de a vedea o prezentare a programului şi de a testa funcţionalitățile. Unul din colegii noştri poate arăta atât medicului administrator cât şi membrilor cabinetului fiecare caracteristică al programului cât şi modul de folosire a sistemului ReCall.

Fii atent la pacienţii care folosesc internetul zi de zi pentru a-și îndeplini sarcinile uzuale. Ei de ce s-ar aştepta la mai puţin de la medicul lor? Dacă încă nu foloseşti un sistem de administrare digitală precum Evolvo, din perspectiva unui pacient tu eşti rămas în urmă cu tehnologia!

Acum este momentul bun pentru a lua hotărârea și a trece la Evolvo, o decizie care răspunde într-un fel şi aşteptărilor pacienţilor.

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo a aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!