Cum să crești volumul pacienților în cabinet cu investiții minime

Creșterea numărului pacienților noi și păstrarea celor vechi este unul dintre cele mai importante aspecte ale conducerii unui cabinet medical. De ce? Pentru că dacă nu știi cum să crești eficient volumul pacienților și îți construiești strategia de marketing doar pe pacienții deja existenți, vei pierde venituri în timp foarte scurt. Cum să crești volumul […]


Creșterea numărului pacienților noi și păstrarea celor vechi este unul dintre cele mai importante aspecte ale conducerii unui cabinet medical. De ce? Pentru că dacă nu știi cum să crești eficient volumul pacienților și îți construiești strategia de marketing doar pe pacienții deja existenți, vei pierde venituri în timp foarte scurt.

Cum să crești volumul de pacienți noi ?

  • Îmbunătățește procesul de programare a pacienților
  • Auto-programarea este modalitatea perfectă de a atrage noi pacienți la ușă. Ei nu trebuie să se chinuie să-ți sune recepția între orele 9:00 și 17:00, să asculte căsuța vocală sau cu alte cuvinte ”robotul enervant”.

    Pacienții au libertatea de a-și rezerva programările în condiții proprii, atunci când le este cel mai convenabil, de preferat și înafara orelor de lucru sau seara târziu.

    Ei vor să se descurce pe cont propriu, online, prin definirea proprie a serviciilor pe care vor să le primească. Pe de altă parte, consumatorii moderni nu mai sunt dispuși să plătească pentru servicii care nu oferă aceeași autoservire și comoditate cu care i-au obișnuit deja companiile aeriene, telefonia mobilă, băncile sau serviciile precum Uber.

  • Trimite un SMS sau E-mail de reamintire înainte de programare
  • De câte ori ți-ai așteptat pacienții programați, iar ei nu au mai apărut?

    O mare problemă a cabinetelor medicale, este faptul că unii pacienți nu respectă programările sau, pur și simplu, uită de ele. Pentru afacerea ta, asta înseamnă timp mort care ajunge în final să te coste bani.

    Prin trimiterea automată de SMS-uri pentru reamintirea programărilor simplifici interacțiunea cu pacienții tăi. Dacă dorești, poți solicita răspuns cu DA pentru a confirma sau NU pentru a anula sau reprograma. Evolvo va interpreta automat răspunsul primit de la pacienți și, în funcție de el, va modifica automat statusul programării pentru a observa ușor confirmările și anulările.

  • Afișează-ți compania pe Google
  • Compania ta pe Google este una dintre cele mai simple modalități de a-ți face cunoscut cabinetul online.

    După cum bine știi, Google este cel mai mare motor de căutare, iar obiceiurile consumatorilor s-au schimbat în ultimii ani, astfel încât prima dată când vor să afle informații despre o anumită afacere sau brand, ori când caută un anumit serviciu sau produs, apelează direct la Google.

    Așadar, este esențial ca atunci când o persoană din orașul tău caută un cabinet de specialitate pe Google, cabinetul tău să fie primul rezultat.

    Poți partaja fotografii, logo-ul, adresa și orele de funcționare. Există, de asemenea, spațiu pentru a răspunde la recenzii și a răspunde la întrebările frecvente.

  • Citește și răspunde recenziilor online
  • Răspunsul la recenzii este o modalitate ușoară de a construi încredere și credibilitate față de pacienții tăi. În plus, te poate ajuta să identifici zone de îmbunătățire.

    84% dintre oameni citesc recenzii online și au încredere în ele ca în opinia unui prieten apropiat. Recenziile pozitive sunt grozave, dar recenziile negative sunt la fel de importante pentru potentialul pacient.

    Dacă dorești o creștere a numărului de pacienți, răspunde la feedback-ul negativ. Acest lucru va stabili încredere și va arăta public atenția cabinetului tău la nevoile pacienților.

  • Investește într-un site de calitate
  • De asemenea, îți recomandăm să investiți într-un design de site web de calitate, ușor de utilizat, care poate fi adaptat cu ușurință pe un dispozitiv mobil. Deși acest lucru este la îndemână pentru auto-programarea pacientului, site-ul web este, de asemenea, imaginea online a cabinetului.

    Dacă site-ul tău web îi lasă pe pacienți frustrați și confuzi, asta va servi doar ca o barieră între tine și pacienți

    Site-ul tău trebuie să ofere experiențe unice și plăcute pacienților astfel încât să îi fidelizeze și să îi determine să revină.

În articolul de mai sus am adunat 5 idei care te vor ajuta să crești volumul pacienților din cabinetul tău, cu investiții financiare minime. Însă pe lângă soluțiile propuse mai sus, este important să amintim Software-ul de management al cabinetelor medicale care te ajută să atragi și să păstrezi pacienții.

Evolvo este instrumentul de management al cabinetului și de implicare a pacientului de care fiecare cabinet/clinică are nevoie pentru a crește volumul pacienților.

Cu Evolvo, combinăm auto-programarea pacienților, SMS-urile, E-mail-urile, mesajele text bidirecționale cu ajutorul aplicațiilor mobile, reminderele automate înainte de programare, mesajele pentru ReCall, toate într-un singur soft de management.

Pentru a vedea cum Evolvo te va poate ajuta să atragi pacienți noi și să îi și păstrezi, programează acum o prezentare!

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo al aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!