Cum să ai mai mulți pacienți fără investiție mare

Cel mai important pas către pacienții noi, este să construiești satisfacția și mulțumirea acelor pacienți pe care îi ai deja în portofoliu. De ce? Pentru că un pacient mulțumit de serviciile oferite în cabinetul tău îți va fi fidel, astfel te va recomanda. Toată lumea simte nevoia unei recomandări atunci când are nevoie de un medic specialist: “Poți să-mi recomanzi și mie un ginecolog bun?” – este întrebarea auzită foarte des.


Toți pacienții tăi au relații care pot fi exploatate, cum ar fi familia sau cercul lor de prieteni. Însă pentru ca pacienții să te recomande, trebuie ca ei să fie mulțumiți de tine și cabinet, trebuie să îi păstrezi ca pacienți fericiți.
Ce poți face în acest sens? Avem câteva idei pentru tine.
Ține lagătura în permanență cu ei
Dacă menții o legătură cu ei și le arăți că îți pasă de sănătatea lor, ei vor știe că pot oricând să găsească ajutor în cabinetul tău. Trimite mesaje pentru ReCall, anunță-le prin E-mail sau SMS când au trecut 6 sau 12 luni de la ultima lor vizită la tine, și recomandă-le să-și facă o programare pentru o consultație periodică. Trebuie să le convingi să revină în cabinet pentru a evita problemele de sănătate, care pot apărea din lipsa controlului periodic, care mai târziu se pot agrava. Arată că îți pasă de ei!
Promoții curente
Dacă pacienții au fost mulțumiți de calitatea serviciilor primite în cabinetul tău, obiectivul tău este ca ei să nu uite de această experiență. Nu uita să le anunți prin SMS sau E-mail când ai anumite oferte, discounturi sau campanii de promovare, deoarece acesta poate fi un element cheie în viabilitatea cabinetului.
Reminder înainte de programare
Trăim într-o lume dinamică, pacienții sunt foarte ocupați și este foarte posibil ca ei să uite de programarea lor la medic, fără să-și dea seama că neprezentarea lor îți încurcă activitatea zilnică în cabinet și influențează bugetul. De aceea trebuie să ai întotdeauna implementat un sistem care este capabil să trimită un reminder înainte cu câteva zile sau ore înainte de programare.
Gestionarea înștiințărilor și notificărilor este forte ușor de rezolvat prin modulul de Marketing al sistemului medical EVOLVO. Cu ajutorul unei setări poți înștiința pacienții despre controale periodice, comunica mesaje automate pentru zi de naștere, sărbători sau promoții ale cabinetului tău, și poți să le trimiți chiar și remindere înainte programări.
EVOLVO are o funcționalitate simplă pentru compunerea mesajelor/scrisorilor, pe motivul că a fost conceput să fie simplu. La crearea unei scrisori sau mesaj trebuie să introduci doar textul, iar datele relevante vor fi introduse automat.
Pentru a afla mai multe despre EVOLVO, solicită un demo gratuit.

Folosește aplicațiile noastre

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo al aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!