Ce beneficii aduce cabinetului folosirea unui program de administrație

Încurajăm medicul și personalul auxiliar să exploreze capacitatea sistemului de management EVOLVO pentru organizarea activității zilnice.


Ca medic, poți cădea ușor într-un ritm de lucru monoton. Faci lucrurile automat unul după altul, doar pentru că – „întotdeauna așa am procedat” și este greu să renunți la acest mod de gândire, dart te simți copleșit. Însă, pentru o activitate lină este important să treci peste granițele obișnuinței.
Solicită personalului să contribuie cu tot ce poate mai bun pentru cabinetul tău și profită din plin de sistemul de management implementat.
În ultimii ani am cunoscut multe cabinete medicale, unde au trecut la administrarea digitală. Învățând și explorând capacitatea unui software de administrație medicală, personalul poate deveni mult mai eficient, atât în sala de tratament cât și la recepție.
În continuare prezint câteva caracteristici al sistemului EVOLVO:
Marketing – comunicarea cu pacienții înregistrați, este o necesitate al zilelor noastre privind relația medic/pacient. Pentru recepție este o soluție tehnologică de neînlocuit notificarea pacienților înainte de programare și/sau rechemare la un control periodic. Cu EVOLVO comunicarea este realizată automat, mai mult de atât, răspunsurile pacienților primite în sistem ajută la definirea statusului și ordonarea activității la nivelul clinicii.
Financiar  – în ceea ce privește managementul financiar, personalul are la dispoziție un sistem de facturare și întocmire documente fiscale, cu răspuns la toate aspectele legislative. Situația încasărilor, avansurilor și comunicarea cu casa de marcat sunt utilizate și apreciate de recepționerele din cabinet.
Rapoarte  – aceste module sunt utile pentru că permit cabinetului să întocmească o serie de rapoarte dintr-o multitudine de aspecte. De ex. pot întocmi o listă cu pacienții care nu s-au prezentat în ultimii 3 ani sau un raport al încasărilor zilnice. Accesul instant la aceste rapoarte oferă avantajul administratorului să ia decizii corecte, strategice, bazate pe informații.
Semnătura electronică  – te confrunți zilnic cu multitudinea documentelor care trebuie semnate de către pacient: Chestionare, Acorduri, GDPR, etc. Prin implementarea unui proces de semnare electronică, vei asigura un flux administrativ eficient și o reducere a costurilor de tipărire și arhivare. Solicită semnătura pacientului tău în format electronic, pentru a economisi bani și eficientiza administrarea cabinetului.
Aceste sunt doar câteva caracteristici al sistemului EVOLVO, un program în continuă dezvoltare. Un instrument cu care personalul medical are o oportunitate valoroasă de a-și extinde abilitățile profesionale, indisponibile într-o activitate medicală.
Învățând funcționalități, atât ca recepționera sau asistenta medicală, personalul cabinetului devine o resursă mai utilă.

Folosește aplicațiile noastre

Demo gratuit

Sună acum la +40 365 441 611 sau completează formularul online aici pentru a cere un DEMO gratuit. Eventual trimite-ne un email la info@evolvo.ro și colegii noștri te vor contacta în cel mai scurt timp posibil.