Cabinetul medical paperless

Concepția de „paperless office” înseamnă reducerea sau eliminarea documentației tipărite pe bază de hârtie. Această metodă asigură companiilor o administrare mult mai eficientă și folosirea resurselor într-un mod mai inteligent.


De ce cabinetele medicale ar trebui să rămână în urma tehnologiei și să nu adopte aceste soluții deja disponibile? În țări mai dezvoltate, cabinetele medicale paperless, există deja de câteva decenii, însă noi abia acum observăm acest trend de nivel global și începem să înțelegem adevărata lui valoare.
Ce înseamnă mai exact un cabinet medical paperless?

Într-un astfel de cabinet, sunt utilizate aproape în exclusivitate documente electronice, întocmite prin programe speciale. În paralel cu îmbunătățirea fluxului intern și creșterea veniturilor, această transformare eliberează foarte mult timp, care ulterior poate fi investit în alte activități, precum optimizare. Sau de ce nu relaxare? Cu un program de management medical precum Evolvo și aplicațiile mobile ale acestuia, trecerea devine  mult mai simplă, deoarece administrarea totală al cabinetului este preluată de un sistem dedicat.

Fiecare medic înțelege importanța fișelor cliniceprecise și detaliate.

Pentru a deține acest rezultat, Evolvo oferă o abordare diferită față de alte programe clasice, este vorba de simplicitate și ușurința de lucru, datorită tehnologiei Online. Pe termen mediu, costurile administrative sunt reduse, pentru că se schimbă fluxul de documentare medicală, se reduce consumul de hârtie. Un alt factor extrem de important este cel legat de depozitare, spațiu șiaccesibilitate. În cazul unui cabinet medical paperless, se elimină nevoia de a aduna documentele în cutii sau dosare și de a le depozita într-un dulap intern. Datele devin arhivate electronic, iar în momentul in care ai nevoie de ele, accesezi programul Evolvo indiferent de locul în care te afli și dispozitivul care îți este la îndemână. Trebuie să cunoști datele tale de înregistrare, nume utilizator și parolă.

Semnătura electronică

Da, cunoaștem și noi ceața în care este afundată această problemă birocratică, dar cu toate acestea, trebuie să discutăm despre ea. Documentele și fișele medicale semnate electronic au aceeași valoare legală precum documentele semnate și ștampilate pe hârtie. Astfel cum, utilizarea documentelor electronice este mai ieftină, mai rapidă și mai eficientă, semnătura electronică este mai simplă și rapidă.
Marile companii și cabinete au înțeles deja că prin semnătura electronică, timpul pierdut se reduce cu 99%, iar costurile cu 40%. Vezi cazul a diferitelor instituții de stat ….

Avantajele semnăturii digitale:

Semnătura digitală se poate aplica întregului document, astfel încât să fie disponibil pe fiecare pagină.
Semnătura electronică protejează confidențialitatea corespondenței electronice și a documentelor personale pe motiv că informațiile pot fi citite doar de către destinatarul lor.
Beneficiile utilizării unui program bazat pe tehnologia Online și transformarea administrării cabinetului medical în paperless. Adoptarea unui mod de lucru bazat pe documentare electronică, elimină cheltuielile asociate cu documentarea tipărită și permite realocarea personalului, către o activitate direct productivă. Datorită tehnologiei disponibile ultimelor ani, această soluție este la îndemâna oricărui cabinet medical.
Cu programul Evolvo poți economisi timp, pentru că accesul la informații devine instant sub diferite forme (ex: Imagistică (radiografii) sau informații medicale / fiscale despre pacienți). Dar la fel asigură o creștere a productivității individuale sau gradului de continuitate între diferite activități cum ar fi programare,planificarea tratamenteloreducarea pacienților.

 

Demo gratuit

Pentru a vedea varianta demo a aplicației Evolvo completează formularul online sau trimite un email la adresa info@evolvo.ro. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de către un reprezentant Evolvo, cine te va îndruma și va răspunde întrebărilor tale. Sau, cel mai convenient, ridică telefonul și sună-ne la +40 365 441 611!